ENE_logotype1_201mm-larger_INCORLC011

O NAS

The Body Shop jest oryginalną, naturalną oraz etyczną marką kosmetyczną. Szeroka gama produktów The Body Shop obejmuje kosmetyki pielęgnacyjne do ciała, twarzy oraz makijażu, a wśród nich także produkty wegetariańskie i wegańskie.  W ofercie można znaleźć kultowe masła,  pachnące żele pod prysznic, balsamy do ciała, peelingi, olejki zapachowe etc. oraz kosmetyki do pielęgnacji twarzy dla każdego typu cery, zawierające unikatowe i starannie wyselekcjonowane składniki z całego świata.

The Body Shop poszukuje unikatowych i naturalnych składników do produkcji kosmetyków w każdym zakątku Ziemi, dążąc jednocześnie do mądrego wykorzystywania zasobów naturalnych. The Body Shop jest niesamowicie dumny z faktu, że jest pierwszą firmą kosmetyczną, która wprowadziła zasady uczciwego handlu do przemysłu kosmetycznego poprzez swój własny program Community Trade. Ponadto, The Body Shop jako pierwszy wprowadził opakowania, które w całości mogą zostać poddane procesowi recyklingu. Marka jest zaangażowana w liczne akcje na rzecz ratowania środowiska naturalnego.

„Nasza historia rozpoczęła się wraz z wiarą Anity Roddick w to, że możemy zrobić coś rewolucyjnego, aby interes działał na rzecz dobra. Wówczas w 1976 roku powstał The Body Shop. Zawsze znajdowaliśmy nowe rozwiązania, aby przełamać złe tendencje, być silnym i odważnym.

Dziś nasze zaangażowanie w to, aby wzbogacać, a nie wykorzystywać środowisko, jest silniejsze niż kiedykolwiek.

Dla nas oznacza to wzbogacanie zarówno społeczeństw, jak i planety, jej bioróżnorodności oraz zasobów.

Jesteśmy przywiązani do uczciwej współpracy z naszymi farmerami i dostawcami, dzięki czemu pomagamy społecznościom się rozwijać. Nasze produkty wzbogacają, nigdy nie składamy fałszywych obietnic i nie testujemy na zwierzętach. 

Jesteśmy dumni z bycia oryginalnymi, niezależnymi i z prowadzenia kampanii na rzecz tego, co słuszne; razem możemy dokonać cudów.”

Enrich Not Exploit™. To w naszych rękach.

„Nasze zobowiązanie Enrich Not Exploit™ wyjaśnia, w jaki sposób prowadzimy biznes oraz przewodzi wszystkiemu temu, co robimy. Celem naszego zobowiązania jest zachęcenie wszystkich w firmie do powzięcia nowych sposobów pracy, które przyniosą pozytywny wpływ na wyniki oraz przełomowe projekty. Zobowiązanie posiada trzy filary: wzbogacać ludzi, wzbogacać planetę oraz produkty. Za każdym filarem kryją się ambitne i obliczone cele, które mamy zamiar osiągnąć”.

ENE_logotype1_201mm-larger_INCORLC011

795x597_84

Pin It on Pinterest

Share This